Ana içeriğe atla

BIRAKIN ÇOCUKLAR ÇOCUK KALSIN

Son dönemde ‘Çocuk kafası Çocuk modası’ sloganıyla reklamları yapılan Koton firmasının çocuk kıyafet tanıtımı, Pedagoji Derneği’nin tepkisiyle karşılaştı. Çocukların yetişkin kadın ve erkekler gibi giydirilmesi, kız çocuklarının ağır makyajlı ve kadınsı halleri,  çocukların  ’moda’ algısıyla ayrıcalıklı olabileceği empozesi, derneğe bağlı uzmanların tepkisini çekti.
Pedagoji Derneği Genel Başkanı Mehmet Teber, yayınladıkları bildirinin ardından verdiği röportajda; ”Koton reklamı masum çocukları bir yetişkin gibi lanse ediyor. Çocukları birer yetişkin kıyafeti içerisinde sunarak, yetişkin edalarını onlara takarak kötü örnek oluşturuyor” dedi ve sözlerine şöyle devam etti:
“Çocukların çocuk kalmaya ihtiyacı var. Özellikle kız çocuklarına yapılan yoğun makyaj, kadınsı kıyafetler çocuk bedeninin bir yetişkin gibi algılanmasına yol açar. Bu durum da pedofiliye zemin hazırlar. Çocukların çocuksuluğunu korumak hepimizin görevi.”

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

samimiyet

TESADÜF

Bazen herşeyi tesadüf deyip geçiştiriyoruz,oysa hayatta hiçbirşey tesadüf değildir.Herşeyin bir hesabı vardır,onuda yaratan,yapan bellidir zaten.

TARİH TANIKLARI

 1904 yılında açılan New York metrosu Atom bombasından 20 dakika sonra Nagasaki, 1945  Titanik 1912'de limandan ayrılırken